Intrebari frecvente
Exista cateva intrebari frecvente despre Humano People Analytics care isi gasesc raspunsul in cele ce urmeaza.
Care sunt pasii de implementare?
Planul de implementare este unul clar, simplu si rezulta dintr-o intalnire de kick-off. De cele mai multe ori pasii sunt:
- Evaluare a situatiei datelor existente
- Evaluarea capacitatilor de conectare si export de date ale softurilor folosite
- Popularea platformei cu date
- Activarea modulelor si creare de dashboarduri
- Rularea sesiunilor de training tehnic
Platforma este capabila de a fi setata intr-un timp foarte scurt. Perioada de implementare depinde de disponibilitatea si calitatea datelor tale.
Cum se conecteaza Humano la alte softuri pe care le folosesc?
Humano se poate conecta la software in-house sau terte prin diferite metode, Cele mai intalnite metode sunt: API (Application Programming Interface), CLI (Command Line Interface), Direct connection to database, Export Scheduler, Macros, RPA. Conexiunea se poate face la cat de multe softuri este nevoie. Iti oferim tot suportul pentru a intelege metodele propuse, modul de conexiune si ce inseamna implementare.
Exista posibilitatea de a restrictiona accesul utilizatorilor la sectiuni de rapoarte si date?
Accesul in platforma Humano People Analytics se face pe baza de roluri. In functie de rolul asociat utilizatorului acesta poate sa aiba access restrictionat la date, rapoarte sau functionalitati. Anumite roluri pot avea acces restrictionat la datele brute din spatele graficelor. Alte roluri pot avea acces doar la graficele calculate pe datele echipei sale. Exista flexibilitate si se permite mixul de astfel de drepturi. In plus, se poate restrictiona dreptul de a adauga/sterge sau edita date.
Cum se face accesul utilizatorilor in Humano?
Humano People Analytics este un SaaS, deci este locat in cloud. Utilizatorii se logheaza in platforma prin intermediul browser-urlui folosind parola si user-ul alocat. Exista diferite nivele de securitate ce pot fi adaugate precum: Single Sign On sau Autentificare in doi pasi.
Se poate gazdui platforma Humano pe un server pus la dispozitie de client?
Da, Humano poate fi instalat pe un server al companiei. Pentru mai multe detalii despre modul in care poti face acest lucru te rugam sa contactezi un consultant Humano.
Pot achizitiona un singur modul al Humano?
Da, Humano este o platforma modulara. In acest moment exista 2 module: Humano People Analytics si Humano Feedback & Surveys. Aditional poti sa achizitionezi un cont in Libraria Indicatorilor de HR.
Ce fel de suport tehnic primesc?
Oferim suport tehnic complet atat in perioada de implementare cat si ulterior, pe perioada folosirii. Oferim training tehnic utilizatorilor administratori si nu numai.
Primesc consultanta cu HR (indicatori si bune practici de masurare)?
Managerul de cont alocat iti va oferi consultanta cu privire la indicatorii si bunele practici de masurare. In plus, vei avea acces si la Libraria Indicatorilor de HR.
Solicita un demo!
Intelege cum poate Humano People Analytics sa contribuie la dezvoltarea companiei tale.
Solicita un demo personalizat si convinge-te singur.
Suntem constienti ca acestea sunt cele mai frecvente intrebari deci, poti avea nevoie de informatii suplimentare.
Daca nu ai gasit un raspuns la intebarile tale sau ai nevoie de informatii suplimentare te rugam sa ne contactezi. In cel mai scurt timpe un consultant va reveni cu detalii.